Author: | Category: Vrachtuitwisseling |

ETM_Beste_Marke_2014_TK2_7708_900x600px_RGBTijdens een feestelijke prijsuitreiking op 5 juni in Stuttgart heeft Christof Thesinga, directeur marketing van TimoCom, de award „Beste Marke“ voor de vrachtbeurs TC Truck&Cargo® in ontvangst genomen. Eerder hadden 7.403 lezers van de vakbladenuitgeverij EuroTransportMedia gedurende meerdere weken hun keuze voor de beste producten en diensen in de transport-en logistieksector bepaald. TimoCom naast branchereuzen In één adem samen met Mercedes, MAN of Michelin als „Beste merk“ genoemd worden, beschouwt TimoCom marketing directeur Christof Thesinga als een bijzondere eer: „Wij zijn een door de eigeneaar zelf geleide, middelgrote onderneming en ontwikkelen, begeleiden en vermarkten al onze producten helemaal zelf. Om dan samen met de reuzen van de branche op de winnaarstrap te staan, vervult ons met trots en vormt een erkenning van ons werk. Op deze plaats daarom nog hartelijk dank aan alle ETM-lezers en TimoCom-gebruikers! Wij zijn trouwens al weer druk voor u aan het werk.“ Onder andere wordt de vracht- en laadruimtebeurs TC Truck&Cargo® continu doorontwikkeld en met handige functionaliteiten uitgebreid, waaronder het nieuwe, provider-overkoepelende trackingplatform TC eMap®. Hiermee kunnen nu al maximaal 90 verschillende telematicasystemen op een overzxichtskaart worden weergegeven. Bovendien is voor dit jaar nog een mobiele toegang gepland, die het mogelijk maakt om de programma’s via een app ook op smartphones en tablets te gebruiken.   Sterk product, sterke service Wat een goed merk bepaalt, is volgens Thesinga echter niet alleen een overtuigend product. De onderneming investeert daarom in dezelfde mate in een goede klantbegeleiding. „Communicatie met de klanten de beste manier, om kwaliteit veilig te stellen. Bij TimoComETM_Beste_Marke_2014_TK2_7708_900x600px_RGB werken alleen al in de afdeling Customer Care 50 internationale medewerkers, die dag in dag uit via telefoon, e-mail of facebook beschikbaar zijn. Wij vinden het zeer belangrijk in nauw contact met de klanten te staan, snel op stemmingen te reageren en belangrijke vragen zonder al te veel oponthoud te beantwoorden“, resumeert Thesinga.   In de toekomst wil het bedrijf nog een stap verder zetten en met behulp van een nieuwe tool ook de communicatie tussen de gebruikers nog verder vereenvoudigen.   Meer informatie over en de award „Beste Marken“ vindt u op www.timocom.de en www.eurotransport.de .